My Photo
Name:
Location: Bulgaria

РАЗКАЗИ ЗА ДВАМА - ТЕСТ ЗА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ Здравейте! Тук може да прочетете разказите, които написах през досегашната съзнателна част от живота си. Надявам се да имам възможността и в бъдеще да ви предлагам нещата, които смятам, че ще напиша. Надявам се, че разказите ще ви допаднат. Но независимо дали ще ги харесате или не - пишете ми. Вашето мнение е особено важно за мен. E-mail: stefanbonev@gbg.bg или stefanbonev@gmail.com . Приятно четене!

Friday, November 20, 2009

ПРЕДСТОЯТ ДВЕ НОВИ ЛИТЕРАТУРНИ ЧЕТЕНИЯ

Ако желаете да се срещнем, можете да посетите някое от двете предстоящи литературни четения.
Първото четене е в читалище "Шалом Алейхем", на 25 ноември 2009 г., от 17.30 часа. Срещата ще бъде в библиотеката на читалището - Пловдив, ул. "Хр. Г. Данов", №2, ет. 4. Писателят Димитър Атанасов ще представи книгата ми "Изпит по летене".
Второто литературно четене е насрочено за 2 декември 2009 г. в читалище „Хр. Г. Данов” (на гърба на кино „Фламинго”), от 18 часа. Този път ще ме представи университетският преподавател Младен Влашки, който е редактор на новата ми книга.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home