My Photo
Name:
Location: Bulgaria

РАЗКАЗИ ЗА ДВАМА - ТЕСТ ЗА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ Здравейте! Тук може да прочетете разказите, които написах през досегашната съзнателна част от живота си. Надявам се да имам възможността и в бъдеще да ви предлагам нещата, които смятам, че ще напиша. Надявам се, че разказите ще ви допаднат. Но независимо дали ще ги харесате или не - пишете ми. Вашето мнение е особено важно за мен. E-mail: stefanbonev@gbg.bg или stefanbonev@gmail.com . Приятно четене!

Friday, November 12, 2010

ЗАПОВЯДАЙТЕ В МОЯ ОФИЦИАЛЕН САЙТ: http://www.stefanbonev.eu

StefanBonev.eu - това е новият ми сайт. Това е моят официален сайт, както е прието да се казва. И означава следното: отсега нататък първо на това място ще можете да намирате най-новите ми разкази, най-пресните новини, свързани с творчеството ми, както и казаното от критиците за мен.
Сайтът е разработен от Аделина Низамова - един от корифеите в уебпрограмирането у нас. Графиката е изчистена, цветовите гами са подбрани така, че да създават необходимата атмосфера и комфорт, предразполагащи към четене.
Ако искате да напишете нещо на автора, може да използвате раздела “Контакт”, който съдържа удобен и лесен за използване формуляр. След всяка публикация имате възможност да напишете своите коментари. Добре дошли в моя нов виртуален литературен свят! Разположете се удобно - следва четене и писане!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Здравейте,
Това е да се информира широката общественост, че г-жа Grace Okowa, частен заем заемодателят има отвори финансова възможност за всеки, който се нуждае от никаква финансова помощ. Ние даваме заем при 2% лихва за физически лица, фирми и компании по ясен и разбираем срокове и условия. свържете се с нас днес, по електронна поща на адрес: (embassyloanfirm@ gmail. com)

11:15 PM  

Post a Comment

<< Home